Pozycjonowanie Wrocław Cennik
Pozycjonowanie Wrocław Cennik

POZYCJONOWANIE STRON CENNIK WROCŁAW

KOSZTY POZYCJONOWANIA STRONY INTERNETOWEJ | AGENCJA SEO WROCŁAW

Czy w naszej Wrocławskiej Agencji SEO istnieje typowy cennik pozycjonowania strony internetowej? Niestety ceny usługi pozycjonowania, które są zawarte poniżej, są tylko szacunkowe. Pokazują one rząd wielkości z jaką musi liczyć się klient podejmujący współpracę z naszą firmą. Koszt pozycjonowania lokalnej strony w mieście Wrocław będzie wyższy niż, gdyby dla tej samej strony, właściciele chcieli osiągnąć pozycje w TOP 10 Google w małym miasteczku. Koszty, które nasza Agencja musi ponieść w związku z pracami nawet przy małej jednostronicowej witrynie internetowej, wiążą się z wieloma godzinami pracy programisty oraz specjalisty SEO.

Codzienny monitoring fraz oraz analiza statystyk odwiedzin to elementy, które także pochłaniają roboczogodziny. Skala pracy rośnie wielokrotnie przy dużych sklepach internetowych i portalach, gdzie pojawia się proces pozyskiwania wartościowych linków przychodzących (Link Building) oraz prace optymalizacyjne z regularnie pojawiającymi się nowymi produktami lub artykułami.

Cennik usługi pozycjonowania, który znajduje się poniżej przedstawia miesięczną opłatę abonamentową dla przykładowych typów serwisów internetowych. Lokalna Strona WWW gabinet stomatologiczny we Wrocławiu, witryna ogólnopolska jak np. centrum szkoleń światłowodowych oraz standardowej wielkości sklep internetowy. Oczywiście istnieje dużo więcej typów witryn internetowych jak Blogi, Portale, Fora itp. Chcemy, aby ceny były rzetelnym odnośnikiem, które określają średni koszt dla działań SEO w wyszukiwarce Google dla dowolnej ilości fraz kluczowych, które realnie możemy znaleźć na danej witrynie.

ABONAMENT + ELASTYCZNA UMOWA

DLACZEGO PROPONUJEMY NAJLEPSZĄ FORMĘ ROZLICZENIA?

Pozycjonowanie Wrocław Cennik

Umowa na Twoich zasadach

W biznesie nie ma miejsca na niepewność. Szczególnie w dzisiejszych czasach, w których konkurencja praktycznie we wszystkich możliwych branżach jest mocna. Proponujemy Ci umowę na czas niekreślony z możliwością rozwiązania w dowolnym momencie bez podawania przyczyny i konsekwencji.

pozycjonowanie strony www cennik

Zależy nam tak samo jak Tobie

Od pierwszego dnia współpracy, będziemy Ci pokazywali, że do Twojej witryny internetowej podchodzimy z pełnym zaangażowaniem, bez względu na cenę, jaką płacisz za usługę pozycjonowania. Twój zwiększony zysk pozwoli nam osiągnąć nasz cel, czyli długotrwałą współpracę w pełnym zaufaniu.

koszt pozycjonowania we Wrocławiu

Po 1 miesiącu wiesz wszystko

Pierwszy miesiąc wystarczy nam, aby udowodnić Ci, że podjęcie współpracy z naszą agencją SEO było bardzo dobrą i ważną decyzją. Ilość pracy, która zostanie wykonana dla Twojej Strony WWW przez Wrocławską agencję SEO w tym okresie, jest znacznie przewyższająca miesięczny koszt pozycjonowania.

cennik pozycjonowania strony we Wrocławiu

Nigdy nie zmienimy ceny

Ceny pozycjonowania z roku na rok rosną, bez względu czy mówimy o dużych miastach jak Wrocław, czy o małych miasteczkach. Podejmując współpracę z naszą firmą, masz pewność, że miesięczny koszt wykonania usługi nigdy się nie zmieni, nawet gdy Twoja strona WWW zacznie przynosić dużo większe dochody.

Pozycjonowanie Lokalne

Miasta lub Województwo
500Mies.
  • Pozycjonowanie w Miastach lub Regionie
  • Nieograniczona liczba Fraz Kluczowych
  • Pozycjonowanie wizytówki Google Maps
  • Optymalizacja Strony WWW
  • Przyspieszenie Strony WWW
  • Statystki odwiedzin witryny 24h
  • Panel pozycji dla Fraz Kluczowych
  • ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ PDF
  • Możliwością natychmiastowego rozwiązania umowy w dowolnym momencie przez zleceniodawcę, bez konsekwencji i bez  okresu wypowiedzenia. Zleceniodawca subiektywnie ocenia efekty współpracy z miesiąca na miesiąc.

Zamów Pakiet

Pozycjonowanie

Cała Polska
800Mies.
  • Pozycjonowanie na całą Polskę
  • Nieograniczona liczba Fraz Kluczowych
  • Pozycjonowanie wizytówki Google Maps
  • Optymalizacja Strony WWW
  • Przyspieszenie Strony WWW
  • Statystki odwiedzin witryny 24h
  • Panel pozycji dla Fraz Kluczowych
  • ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ PDF
  • Możliwością natychmiastowego rozwiązania umowy w dowolnym momencie przez zleceniodawcę, bez konsekwencji i bez okresu wypowiedzenia. Zleceniodawca subiektywnie ocenia efekty współpracy z miesiąca na miesiąc.

Zamów Pakiet

Pozycjonowanie Sklep Internetowy

Cała Polska
1200Mies.
  • Pozycjonowanie na całą Polskę
  • Nieograniczona liczba Fraz Kluczowych
  • Dodanie danych strukturalnych Schema
  • Optymalizacja podstron kategorii i produktów
  • Przyspieszenie Sklepu Internetowego
  • Statystki odwiedzin witryny 24h
  • Panel pozycji dla Fraz Kluczowych
  • ZOBACZ PEŁNĄ OFERTĘ PDF
  • Możliwością natychmiastowego rozwiązania umowy w dowolnym momencie przez zleceniodawcę, bez konsekwencji i bez okresu wypowiedzenia. Zleceniodawca subiektywnie ocenia efekty współpracy z miesiąca na miesiąc.

Zamów Pakiet

JAK WYCENIA SIĘ USŁUGĘ POZYCJONOWANIA?

ILE PRZEZNACZYĆ ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA SEO?

 

Niezliczeni właściciele firm i dostawcy usług SEO zmagają się z tym pytaniem każdego dnia. Ponieważ sieć nie działa w próżni, specyficzne wymagania dla udanej kampanii mogą (i nie) znacznie się różnić. W skrócie to sprowadza się do kwestii pozycjonowania strony internetowej — jak Twoją stronę internetową porównać do konkurentów.

Oczekiwania i Rzeczywistość
Ostatnie badanie wykazało, że mniej niż połowa wszystkich małych przedsiębiorstw posiada budżet SEO. Z tych z budżetem SEO, większość (17 procent) wydała mniej niż 300 złotych/miesiąc. To prawda – 71 procent budżetu małych firm wynosi 0 zł – 400 zł/miesiąc na SEO. Czy wydając tyle na pozycjonowanie możemy konkurować z wynikami w TOP 10?

Budżet SEO
Spójrzmy prawdzie w oczy; większość właścicieli firm nie ma pojęcia, jak działa SEO. Są zbyt zajęci prowadzeniem swoich firm, aby spędzić czas na nauce SEO. W większości firm nie jest znormalizowany krok po kroku proces, aby dostać się z punktu A do punktu B. Wiele osób zakłada, że SEO działa w ten sam sposób. Traktują go jako towar i nie mają żadnych skrupułów dotyczących korzystania z najniższych cen producenta. Często nasi potencjalni klienci wpisują w wyszukiwarce frazę “Cennik Pozycjonowania Wrocław” i szukają wyniku, który mieści się w ich ramach budżetowych.

Koszt taniego SEO?
Zauważyć można wiele grup związanych z marketingiem internetowym np. na Facebooku. To naprawdę przerażające, jak ogromna jest liczba niekompetentnych, udających profesjonalistów SEO, którzy przyjmują klientów. Często na forach można zauważyć pytanie: “Właśnie mam klienta, który chce mieć rangę „słowa kluczowego x” – jak to zrobić? Odpowiedzią po sekundzie jest: wykorzystaj system linków, szczególnie prywatnych sieci blogowych (PBN), bez wyjaśniania ryzyka dla klientów! Gdyby właściciele firm po prostu wyrzucali pieniądze, zatrudniając niekompetentnego specjalistę SEO, byłoby to nie wystarczające porównanie. Niestety, szkody uboczne z “taniego SEO” mogą iść znacznie głębiej. Takie działania mogą spowodować karę Google i praktycznie wymazać widoczność strony internetowej w sieci.

Właściciele firm muszą pamiętać, że są ostatecznie odpowiedzialni za wszelkie prace SEO wykonywane na ich stronie. Powinni omówić konkretne taktyki, które mają być stosowane, przed zawarciem umowy. Zachęcałbym każdego właściciela firmy, który jest w nim na dłuższą metę, aby nalegał na stosowanie taktyk zgodnych z wytycznymi Google Webmaster. Dobrą wiadomością jest to, że jeśli skoncentrujesz się tylko na trzech czynnikach, nadal możesz wyprzedzić konkurencję, niezależnie od niszy.

Oto, na co należy zwrócić uwagę:

1. Architektura informacyjna

Twoja strona powinna:

  • Być indeksowana i dostępna dla wyszukiwarek
  • Postępuj zgodnie z wytycznymi Google Webmaster dla najlepszych praktyk SEO
  • Działaj z najwyższą możliwą prędkością stron
  • Czysto przesyłaj dane na urządzeniach przenośnych, tabletach i komputerach stacjonarnych

 

2. Zawartość

Twoje treści powinny być zgodne z najlepszymi praktykami ujawnionymi w Wytycznych Oceny Jakości Wyszukiwania, z naciskiem na nie:

  • Bycie wyjątkowym i oferowanie wartości
  • Dopasowywanie zapytań ofertowych
  • Zaspokojenie intencji użytkowników
  • Wysoka jakość
  • Zadowolenie z algorytmu i świeżej zawartości

 

3. Linki zwrotne

Twoje backlinki (Linki prowadzące do Twojej witryny internetowej) muszą być naturalne. Unikaj popularnych schematów linków, takich jak PBN i płatnych wpisów dla gości. Zamiast tego, skoncentruj się na budowaniu prawdziwych linków, które pobudzają SERP. Jakość jest kluczowa. Niższa liczba łączy o wysokim zaufaniu/wysokim autorytecie.

Przed ustaleniem budżetu należy określić cele kampanii. Jaki jest pożądany efekt? Jaka jest miara sukcesu?

Kiedyś sukces mierzony był wyłącznie za pomocą rankingów słów kluczowych. Podczas gdy pozycja w rankingu pozostaje ważną metryką, nie są one najważniejszą metryką. Najważniejsze wskaźniki to te, które mają bezpośredni wpływ na wynik końcowy. Do tej kategorii należą sesje organiczne, konwersje celów i przychody.

Przy wyznaczaniu celów ważne jest, aby pamiętać o kilku rzeczach. Twoje cele muszą być mierzalne. Muszą być osiągalne. Rozciągnięte cele są w porządku, ale fantazja może faktycznie działać zniechęcająco. Musisz dać czas kampanii na pracę. Według Google “w większości przypadków Agencja SEO potrzebują czterech miesięcy do roku, aby pomóc firmie najpierw wdrożyć ulepszenia, a następnie zobaczyć potencjalne korzyści”. Twoje cele będą decydować o tym, jaka taktyka jest potrzebna do osiągnięcia sukcesu. To z kolei tworzy ramy dla opracowania planu działania i budżetu niezbędnego do jego wsparcia.

  • W jaki sposób wasza architektura informacyjna układa się w stosunku do konkurencji?
  • Jak Twoja treść ma się do konkurencji?
  • Jak wygląda Twój profil linków zwrotnych w stosunku do najwyżej ocenianych stron internetowych?

 

Odpowiedzi na te pytania określą priorytety oraz ilość pracy potrzebną do osiągnięcia Twoich celów. W wielu przypadkach rzeczywista praca jest taka sama — niezależnie od poziomu budżetu. Różnica polega na ilości wykonanej pracy. Jeśli dodajesz dwa razy więcej treści i dwa razy więcej linków na poziomie budżetu “B” i budżetu “A”, masz większe prawdopodobieństwo osiągnięcia wcześniejszego sukcesu przy wyższym budżecie. Odpowiedni budżet to taki, na który możesz sobie pozwolić, nie tracąc snu, przez co najmniej cztery miesiące.

Tylko naprawa strony internetowej będzie często prowadzić do znaczącego wzrostu w organicznym ruchu. Rozwój treści i analiza słów kluczowych są tymi obszarami, w których można uzyskać pomoc od profesjonalisty za jednym razem przy stałej stawce. Inną możliwością jest stać się ekspertem i zrobić to samemu.